EGITIMLER... BERLIN - KÖLN - ISTANBUL - IZMIR

Daha önceki yayinimda da belirttigim gibi, egitimlerim ile ilgili, önümüzdeki bes aylik dönem, daha bir netlesti... Ama yine de "kismet" diyelim... Degil mi?

Bu duruma göre;

                      03 MART 2012 tarihlerinde BERLIN`de, 
                      24 MART 2012 KÖLN`de,
                      23/24/25 NISAN 2012  tarihlerinde ISTANBUL`da,
                      16/17/18 TEMMUZ 2012 tarihlerinde de IZMIR`deyim.
 
Egitimlere katilim icin, en az 10 gün öncesinden (Istanbul icin, en gec 31 Mart tarihine kadar) big@rue.net mail adresime, yazili olarak bildirimde bulundugunuz takdirde, sizlerle detayli egitim programimi paylasacagim. Size düsen sadece, hangi cicekleri  ögrenmek istediginizi düsünmek.:::)) Egitimlerime konu olacak ciceklerimi,  ilerleyen günlerde, sayfamda paylasacagim...

Yeni dostluklar ve paylasimlarda bulusabilmek temennisiyle....

Sevgilerimle,

13 yorum:

  1. Canim Amerikada yokmu.)
    Harika olurdu bu guzellikten mahrum kalmak istemezdim/..

    YanıtlaSil
  2. ablacım kutluyorum:)
    başarılarını paylaşıyor öğretiyor olman harika kutluyorum:)

    YanıtlaSil
  3. ablacım kutluyorum:)
    başarılarını paylaşıyor öğretiyor olman harika kutluyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    sağlıkla ve güzellikle, neşeyle geçireceğin eğitim günleri olsun inşAllah.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. merhaba filiz ablacigim yorumunu okudum ve cok mutlu oldun insallah bir gun bulusuruz ben sizinle tanismayi cok istiyorum o yaptiklarinaza gullere hayranim allah nazardan saklasin sizi cok seviyorum insallah bir gun belcikaya geldinizde misafirim olursunuz beklerim sevgilerimle zeynep

    YanıtlaSil
  6. inşallah...
    rabbim kolaylıklar versin canım.
    antalyalılar için yok mu bir kursunuz?
    :)
    olsa ne hoş olurdu.
    ama kısmet ..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Canim bende kutluyorum cok güzel paylasip baska insanlarada faydali olabilmek emeklerine ellerine saglik .Sana kolayliklar olsun saglikli huzur dolu kal öptüm.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba canım,
    Böylesi yeteneğe sahip bir arkadaşım olduğu için çok şanslıyım.Bu güller ve aşağıdakiler ve yaptığın tüm çiçekler harika ötesi güzellikte.Ellerine emeklerine sağlık canım.
    Nisan da dr.kontrolüm var,ben de ist.gelicem.İnşallah nasip olur tanışırız:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel ve çok yaratıcı hemde sanatsal
    Ellerinize sağlık kolay gelsin
    Esma

    YanıtlaSil
  10. Neden Ankara'da kurs vermiyorsunuz pekiiiiii :(((((((

    YanıtlaSil
  11. antalyalı yüksel1 Nisan 2012 12:49

    merhabalar. ben antalyadan yüksel. bloğunu epeydir izliyorum ve beğeniyorum. merak ettiğim çok şey var şeker hamurunu nasıl yapıyorsunuz + şablonları nereden alabilirim. pastalarınız da mükemmel tarifler için ayrı teşekkür ederim. antalyada böyle bir kurs verirsen gelirim. Tek kelimeyle harika. görüşmek umuduyla sevgiler olsun selamlar olsun.

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar Yüksel hanim... Isterseniz bana mail adresimden ulasin, daha kolay yazisabiliriz... AMa buradan da sorularinizi cevaplamaya calisayim... Ben seker hamurunu hazir aliyorum... Sablonlari, degisik degisik online sitelerden aliyorum... Bana özellikle ne aradiginizi yazarsaniz, sizi o adrese yönlendirebilirim... Ayrica, Antalya`da cicek kursu vermeyi ben de arzu ediyorum ama ne zaman olur, su an bilemiyorum... Insallah en kisa zamanda diyelim..::))) Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,çiçeklerinizi hayranlıkla takip ediyorum.İzmir'de ki kursa son anda bir şey çıkmaz ise mutlaka katılmak isterim.Yaz tatiline denk geliyor,haberim olur inşallah...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Nazik yorumlariniza kalpten tesekkürlerimle..::))